This is a lazy entry.
Registration
I just sat there prettily. heh
Eh, macam kenal mamat ni ;)
The candidates tengah buat ujian psikologi
Beep test yang tengok je pun dah rasa penat
Oh hey, that's me about to ring the bell. I'm the facilitator for Pengucapan Awam.
Debat Parlimen. I was once like them.
Request daripada candidates untuk bergambar dengan Cik Suraya dan Encik Kamarul without them knowing that we are actually husband and wife :)
5 years ago, I attended the same thing at IKWAS. It brings back old memories :)
Oh well, have I mentioned that the food was yummylicious?
Had ikan patin masak tempoyak, sate tulang, kambing bakar, daging pelanduk and lots of durian jelebu. Oh my..
Sate tulang. The first time I heard of it.
And Wan treated his staff for a session of karaoke on the last night there.
Doing the thing he enjoy most.
Got back home on Sunday and the next day was my turn of PAC. But mine is called PKAC and it was done in an old folks home. That's another story..

wahhh bestnye jadi fasilitator!
ReplyDeletebut apsal wan yang handle pac, bukan ke nih kerja2 orang j*a? am i missing something here? huhuhu.
soalan sama mcm mala.. tp aku ada tmbahan.. kalo rajin2 tu.. suh la wan jemput aku sekali... bosan dowh keje aku yg lgsg tak outstation.. huhuu...
ReplyDelete(kenapa aku tgk skim lain plak yg guan format peeteedee???)
sp@ taknak interview ramai2. Jadi mereka minta kementerian/jabatan buat some sort of PAC for closed service scheme masing2 untuk filter candidates yang shortlisted masa exam.
ReplyDeleteBaru tahu susah ke senang handle PAC ni..huhuhu
Ina, tak buat dah kot untuk beberapa tahun akan datang. Intake ptd pun last yang exam hari tu. Next intake won't be for a few years time..
oh aku x sangka ko & wan terjebak
ReplyDeletedgn keje nie...hehe
p/s: hrp dpt jd fasi utk intake ptd someday...