Monday, 26 September 2011

The New Broom

It's not fair to compare me with the one who has been here for 3 years. Send me back to my old place and I can give explanation from A to Z what HSS is all about.

Please stop repeating that I need to catch-up fast. I'm trying my best here.

I hate long-winded meeting. Therefore, I only speak when necessary. I find it such a waste of time repeating the same thing others have mentioned before but some people really like doing it in order for the chairman to notice him or her. Haish, giler glam lepas tu meeting pun dragging...

It's Monday and I'm bitter because I didn't have enough sleep last night. Currently addicted to Farm Frenzy. *yawn for the hundredth time*

5 comments:

  1. Hahahahahaha - akak baru nak tanya dah download game tu ke belum kat ipad....hahaha. Cepat cepat perabiskan and get it over and done with. Tapi lepas tu nak dptkan gold medal kat semua level pulakkkk....hahahaha....

    ReplyDelete
  2. Semalam tidur jam 1.30 jaga kambing, itik dan lembu. Giler ah.. hahahaha..
    Dah nak habis dah. Next, game ape lagi yang best??? ;)

    ReplyDelete
  3. hahahahha....hahahahahaha

    yada yada yada...

    untuk makluman tuan pengerusi... kadar, perkapita, visi misi objektif, operasi, pengiraan, perbelanjaan bla bla bla bla bla bla...

    kdg2 diorg repeat bende yg diorg sendiri tak paham

    ReplyDelete
  4. tu aku suggest dulu, buat meeting berdiri. semua, termasuk pengerusi, kena berdiri. confirm meeting tak lama! unless kalau tentera nye meeting ahhhhh. hahahahahaha.

    ReplyDelete
  5. Zulfikar,

    Entahla diorang ni. Membuang masa adalah hobi mereka.


    Mala,

    Aku sangat menyokong mesyuarat berdiri. Nanti bila kau jadi orang besar2 dalam govt, kau boleh implement ni.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...