Let's start.
1. I went to SPA's interview twice wearing pants. Somehow it never strucked me once that pants is prohibited for ladies in govt (except for certain dept of course). but hey, I pass both my interviews.
2. I like to window shop alone. And I manage to self-control on buy things. So far, I never exceeded the price I limited myself. I shop with credit card to collect points. I pay straight away when I get home.
3. My fave accessories are watch and shoes. I collect watches.
4. I don't like talking in front of the audience..
5. I can sleep anywhere, anytime.
6. I dont eat fatty food,( such as kulit ayam), internal organ, ikan sungai, petai, jering and seafood (segala mcm seafood berkerang).
7. I wore braces when I was 20 for 2 1/2 years. On the last day of my lecture, my Food Chem Professor said to me, "Come here (UKM) and see me when u no longer have ur braces on".
8. I hate mold. I cant stand any of it, on the wall, the floor, the sink. Gross and disgusting..
9. I love staying in hotels.
10. I'm a cry baby.
11. I'm
12. I never wear sandal and forever wearing shoes. I'm obsess with my feet. I like them fair and clean. My shoes are at least 1.5inches high except for sports shoe..
13. I'm forever obsess with my weight. There's never a time I'm satisfied with it. I'm saving my money to go to weight management centre for spot reduction.
14. I like white chocolate and I only eat chocolate when I crave for it.
15. I don't like colour yellow and red.
16. I think I'm becoming more like Monica. Is it good or bad?
There u go.. A few things about me...

16 - hahahahhahaha cam Jmg ckp aku kat umah.. asik mengemas mengelap dan mengatur.. dia pon kata aku dah cam Monica
ReplyDeleteAku selalu buat kat adik bongsu aku cmtu..
ReplyDelete"Balik dr main bola jgn sandar kat kerusi nnt lekat peluh"
"Baju busuk jgn tinggal dlm toilet nt toilet busuk"
"Tiap kali minum air sejuk, isi bagi penuh bile masuk fridge"
"lepas kuar toilet, lap toilet bg kering"
dan byk lagi lah..
Skrg die dah takde sbb gi PLKN, aku dah takde org aku nak train jd mcm Monica..hahaha
kau tak suke yellow? sedih aku. aku sangat suka yellow. muahahahah.
ReplyDeleteand yaya, it's tone-deaf lah. not tone-death. terkejut aku baca. huhuhu.
Korang semua mmg leh geng ngan kakak aku! Kakak aku xtrem giler pasal kebersihan, kekemasan dan keteraturan ni.
ReplyDeleteMala: Ohoho, salah2.. Maafin adik mu ini ;)
ReplyDeleteNaz: Ehehehe, aku dah start bg reminder kat abg joe aku ;)
aku geli gile lumut... wekkk..
ReplyDeleteAku selalu buat kat adik bongsu aku cmtu..
ReplyDelete"Balik dr main bola jgn sandar kat kerusi nnt lekat peluh"
"Baju busuk jgn tinggal dlm toilet nt toilet busuk"
"Tiap kali minum air sejuk, isi bagi penuh bile masuk fridge"
"lepas kuar toilet, lap toilet bg kering"
dan byk lagi lah..
demm, memang sebijik cam aku.. hahaha... adik aku mkn atas sofa, mata aku sibuk jeling2 takut jatuh2 atas lantai..
sakitkah kita?
obsessed with your weight?
ReplyDeletebiar betul. u tu dah kurus la dear. kang x pasal2 kena komplen ngan hubby.. :P
Quntum: Aku benci lumut di merata tmpat.. Walaupun lumut boleh menyerupai pelbagai warna pelangi.yek
ReplyDeleteSakit ker kite?hehehehe.. Ok wat.. Tp kite bakal mendapat penyakit hipertensi sbb hal kecik2 pun kite stress..
Hadi: Gemok ar.. I gain 3kg lepas blk DPA.. Baju nikah aku dah siap, dah ketat tau!! huhuhu