Tuesday, 3 March 2009

It's finally over..

Honestly, I have never looking forward for DPA's Convo.. Because I know when that time comes, it'll be the last time for us to gather around.. Seriously, I was a bit sad when I was stepping out of PICC just now..

But it finally came.. Sure I was a bit excited especially when the fiance is graduating together.. Furthermore, my No'1 dress fits me so well.. It was so good to see all of DPA 1/2008 again.. Some are getting thinner, some are carrying another person inside them and we were all acting like children again.. Laughing and recalling the good old days..

Ni jerla satu2nye gamba yang ada.. Betapa panjangnye leher die.. Look at mine.. Macam kura2..

However.....
Mr.Joe had to leave early.. I was a bit frustrated and so did he.. I didn't blame him though.. I know how he loves gathering around all his friends, laughing at stupid jokes, making fun of each other and interfering in all the pictures.. But he had urgent matters.. He must've felt the same frustration as I am, so I was not making a big fuss about it.. I have my Ma and Pa.. They were so sporting, they even agreed to go back to Planery Hall and we took pictures on the stage along with Noni and Jutt, my 2 besties..

I was not satistfied with the group pictures though.. The picture won't have names, I know.. It'll be that type of picture with nameless small faces on it..

Anyway, tahniah abang sebab grad cemerlang.. Abg Ali must be so proud..ehehehe
Well, I took a token of remembrance of DPA's Convo.. Since Joe can't be there to take pictures with me, so I'll bring it to him.. Nanti kami pakai No.1 Dress semula and jadikan ini sebagai latar.. Ampun ya UDPA.. Korang buang jugak nanti kan?? If korang nak balik, nanti saya bagi balik..

Tahniah kepada batch DPA 1/2008.. Kita telah menunjukkan contoh yang baik pada group 2/2007.. (Bisik: Scandalous lar sebab takde anugerah Perdana Menteri.. ) DPA 1/2008 hebat!!!

Panjang umo, kita jumpa lagi ramai2 ye kawan2..

~Hadi, nanti email eh gambar yang ko ambik with your new camera pagi tadi..

13 comments:

  1. Anonymous7:54 am

    yaya! you nampak macam pramugari dari negara-negara middle east! hahahahahaha. cantikkkkk :)

    eh saya agak curious case of benjamin button juga kenapa mereka tidak mendpt anugerah itu? hmmmm. takpelah, mungkin bukan rezeki mereka.

    ReplyDelete
  2. Thanx dear =)
    Tp bdn xde figure stewardess lar..
    You looked good yourself..
    Kita sumer mcm stewardess smlm =)

    ReplyDelete
  3. wooow...congrats! ^_^

    ReplyDelete
  4. tahniah, yaya!!
    :)

    ReplyDelete
  5. congratulations yaya...

    ReplyDelete
  6. Anonymous6:39 pm

    saya juga agak curious. dah telah cuba mengorek info dari pp tetapi malang tiada mendapat jawapan. haha.

    ReplyDelete
  7. Yana: Thanx =)

    Naz, Ikram: Congrats to u too

    Ara: Mgkin KSN masih mengambil hati kes Nina Nano =)

    ReplyDelete
  8. korang mmg pasangan bahagia..cepat2 sket dirikan masjid :D

    sian gak kat dak2 dpa 2/2007..tp nak wat cane..shit happens~

    ReplyDelete
  9. Fariq: InsyaAllah 9th August ni.. Block the date in your organizer ;)

    Sian jugak sebenarnye.. Sbb batch yg tak de Anugerah PM akan diingati utk satu jangka masa yg lama.....

    ReplyDelete
  10. ok, ok. nanti abg emelkan.

    btw, napa x nampak link blog abg kat kanan tu? hmm...

    ReplyDelete
  11. Ade if click "show all"
    Tapi somehow, die taknak update bile blog pengejarmasa ade entry baru..

    ReplyDelete
  12. hmm.hmm
    pasai x dpt anugerah pm tu
    no comment laa..

    yg penting kite dh grad,
    juge pas ni blh tgk sape lg kwn2
    yg masih nk rapat dgn kite
    macam mase dulu2 d dpa..hehe

    ReplyDelete
  13. Ryo: 10 years from now, kite akan tgk la mane yg masih intact relationship nye =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...