Friday, 7 November 2008

Lelaki oh lelaki..

See this empty bottle..
You'll see this thing will remain empty for the next few days..

Don't know what happen to the guys here in my office.
They just doesn't have the initiative to get things done without being asked.
I got irritated because I need to go all the way in front to clear my thirst, so I change this thing myself.. Saya angkat botol 5 gelen ini dan menukarnye..

Tak percaya?
Tak kuasa dah everytime dah kosong, nak suruh orang tukar..

Tau, tau, perempuan tak sepatutnya angkat benda berat2.. Tapi balak mase kat Ulu Kinta tu jauh lebih berat dari botol ni..

Ini ialah jarak perjalanan nya.. Aderla dlm 10m..

I always change this early in the morning.. Maybe I should do this during semua guy's staff ade. Baru lar mereka rasa tercabar. Tak gitu?

Woi, nak dapat pahala kene buat senyap2 ar... hahahaha

7 comments:

  1. Naz, skrg aku tahu hikmah di sebalik senaman angkat balak di Ulu Kinta..

    ReplyDelete
  2. cayalah Yaya, Wan mesti berbangga dan dah mula terbayang yang nakal-nakal....

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:47 pm

    buat je. sometimes you think people don't notice. but actually people do.

    ReplyDelete
  4. Hadi: Apekah itu yg nakal2..hehehe

    Mala: Buat demi Allah..hoho ;)

    ReplyDelete
  5. Ikram: Berkat training modul luar DPA ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...